Jarocin Festiwal 2024 już niedługo! Zapoznajcie się dokładnie z poniższymi informacjami oraz mapką terenu, a więcej szczegółów znajdziecie w regulaminach!
18 lipca odbędą się Jarocińskie Rytmy Młodych w Amfiteatrze w Jarocinie. Wstęp na to wydarzenie nie jest biletowany.
Teren festiwalu znajduje się na boiskach przy ul. Maratońskiej w Jarocinie. Koncerty odbywają się w dniach 19-21 lipca, a ich harmonogram znajdziecie w poniższej grafice. Wstęp na to wydarzenie jest biletowany.
Zabierzcie ze sobą zakupione bilety lub możecie zakupić je na miejscu, do wyczerpania puli. Następnie z biletem udajecie się do oznaczonych na miejscu punktów wymiany biletów na opaski w godzinach ich otwarcia. Dopiero z opaską zamocowaną na ręce możecie kierować się do wejścia, zarówno na festiwal, jak i pole namiotowe, również w godzinach ich otwarcia. Opaska na ręce uprawnia Was do wejścia, opuszczania i ponownego wejścia na teren wydarzenia. Zdjęcie opaski jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego uczestnictwa w festiwalu oraz ze wstępu na pole namiotowe.
Punkty sprzedaży biletów i wymiany biletów na opaski czynne będą w godzinach:
CZWARTEK: 12.00 – 22:00
KONTENER 2: sprzedaż biletów, punkt obsługi klienta
KONTENER 3: wymiana opasek: karnety & bilety dzień pierwszy & pole namiotowe
PIĄTEK: 11:00 – 23:30
KONTENER 1: wymiana opasek: karnety & bilety dzień pierwszy
KONTENER 2: sprzedaż biletów, punkt obsługi klienta, lista gości, lista media
KONTENER 3: wymiana opasek: karnety & bilety dzień pierwszy & pole namiotowe
SOBOTA: 13:00 – 23:30
KONTENER 1: wymiana opasek: karnety & bilety dzień drugi & pole namiotowe
KONTENER 2: sprzedaż biletów, punkt obsługi klienta, lista gości, lista media
NIEDZIELA: 13:00 – 23:30
KONTENER 1: wymiana opasek: karnety & bilety dzień trzeci & pole namiotowe
KONTENER 2: sprzedaż biletów, punkt obsługi klienta, lista gości, lista media
Zachęcamy do wymiany biletów na opaski z wyprzedzeniem, aby uniknąć kolejek przy bramach.
Bramy festiwalowe otwieramy według poniższego harmonogramu:
piątek / 19 lipca – godz. 14:45
sobota / 20 lipca – godz. 14:45
niedziela / 21 lipca – godz. 15:15
Pole namiotowe otwieramy w czwartek 18 lipca o godzinie 14:00, a zamykamy w poniedziałek 22 lipca o godzinie 12:00.
Zaplanujcie swój przyjazd na pole namiotowe w godzinach otwarcia punktu obsługi klienta, w którym wymienicie bilet na pole namiotowe na opaskę, która uprawnia Was do wejścia na jego teren. Jeżeli przyjedziecie poza tymi godzinami, tymczasowy wstęp na pole namiotowe również będzie możliwy. Zapraszamy wówczas bezpośrednio do wejścia na pole namiotowe: tam zostaniecie poinformowani o procedurze wstępu.
Bilety jednodniowe oraz karnety są jeszcze dostępne w sprzedaży online: https://jarocinfestiwal.pl/ oraz będzie można kupić je na miejscu, w godzinach pracy punktu sprzedaży biletów podanych wyżej, do wyczerpania puli.
WAŻNE: Bilet musi posiadać kod kreskowy lub kod QR – nie wystarczy potwierdzenie zamówienia biletu. Nie ma potrzeby drukowania biletu – można go pokazać na telefonie lub tablecie. Prosimy wówczas o wcześniejsze pobranie pliku z biletem w dobrej jakości i maksymalne rozjaśnienie ekranu urządzenia, na którym będzie on pokazywany.
Zamiana biletów na opaskę jest warunkiem wejścia na festiwal i pole namiotowe i podlega jej wyłącznie oryginalny, niewykorzystany wcześniej bilet. Przypominamy, że jedynie bilety zakupione w oficjalnych punktach sprzedaży gwarantują możliwość wejścia na festiwal. Odradzamy zakup biletów poza autoryzowanymi punktami, ponieważ istnieje ryzyko zakupu biletów fałszywych lub nieważnych, które nie umożliwiają wejścia na koncert.
Każdy uczestnik wymienia bilet na opaskę osobiście. Z jednej opaski podczas całego festiwalu może korzystać tylko jedna osoba, nie ma możliwości przekazania jej innej osobie.
Samowolne opuszczenie terenu festiwalu z uszkodzoną lub zerwaną opaską jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w wydarzeniu.
Dzieci do lat 6. mogą wejść bezpłatnie z opiekunem (posiadającym ważny bilet), konieczne będzie posiadanie dokumentu, poświadczającego wiek dziecka.
Zapewniamy powiększoną platformę do oglądania koncertów z bardziej komfortowym wjazdem oraz sektory przy scenie z niższymi bramkami dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, w miejscach zaznaczonych na mapce. Ulepszamy przejazd na małą scenę na ulicy Maratońskiej. Na terenie wydarzenia dostępne będą dostosowane toalety na poziomie 0 oraz wydzielamy dogodny sektor na polu namiotowym. Jeśli macie dodatkowe pytania lub chcecie jeszcze zgłosić bezpłatny udział opiekuna na jeden bilet, prosimy o wiadomość mailową na adres: bilety@goodtaste.pl.
Wejście na teren festiwalu jest możliwe wyłącznie ulicą Maratońską od strony ulicy Okrężnej oraz Żerkowskiej. Patrzcie na znaki kierunkowe, umieszczone wokół terenu festiwalu.
Ulica Maratońska będzie wyłączona z użytkowania dla ruchu na długości boisk piłkarskich i wstęp na nią będą miały wyłącznie osoby z biletami lub karnetami. Informacje o zmianie organizacji ruchu: https://www.facebook.com/share/p/KefwWr8zDhv1MSRt/?mibextid=WC7FNe
Na terenie Jarocina będą funkcjonować 3 bezpłatne linie autobusowe, które dowiozą Was na teren festiwalu i odwiozą po ostatnim koncercie na wyznaczonych trasach. Liczba miejsc w autobusach jest ograniczona, decyduje kolejność wejścia. Dokładny rozkład jazdy znajdziecie tu: https://jarocinfestiwal.pl/dodatkowa-komunikacja-na-jarocin-festiwal-2024/
Na terenie festiwalu dostępny jest płatny parking niestrzeżony. Zasady korzystania z niego oraz bilety znajdziecie na: https://jarocinfestiwal.pl/. Bilety będzie można kupić także na miejscu, przy wjeździe na parking (płatność kartą płatniczą) – ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, zalecamy jednak zakup online z wyprzedzeniem.
Bilet na parking obowiązuje na jednorazowy wjazd.
Parking działa od 18 lipca 2024 roku od godz. 14:00 do dnia 22 lipca 2024 r. do godz. 12:00. Wjazd na parking możliwy jest wyłącznie od ulicy Okrężnej i odbywa się w ruchu jednokierunkowym. Wyjazd z parkingu będzie od strony Al. Światowego Dnia Roweru i ul. Wrzosowej i odbywa się również w ruchu jednokierunkowym. Wjazd i wyjazd są możliwe o dowolnej porze funkcjonowania parkingu.
Osoby z założoną opaską festiwalową będą mogły przechodzić pomiędzy parkingiem a polem, dlatego jeśli nocujecie na polu, w pierwszej kolejności warto udać się do punktu wymiany biletów na opaski i dopiero na parking, z którego krótszą drogą będziecie mogli zabrać swoje rzeczy na pole.
Nie ma możliwości nocowania w aucie na parkingu. Jeśli macie taką potrzebę, umożliwiamy spanie w samochodzie osobowym w miejscu wyznaczonym dla kamperów – obowiązuje wówczas zakup biletu dla kampera.
Korzystanie z pola namiotowego jest możliwe tylko dla osób, które mają zakupiony bilet na pole namiotowe, wymieniony na opaskę oraz bilet jednodniowy lub karnet na festiwal, wymieniony na opaskę. Korzystanie z pola namiotowego nie jest możliwe w przypadku posiadania wyłącznie biletu lub karnetu na festiwal, bez dodatkowo zakupionego biletu na pole namiotowe. Korzystanie z pola namiotowego nie jest możliwe również na podstawie samego biletu na pole namiotowe, bez biletu na festiwal.
Teren pola namiotowego będzie strzeżony przez ochronę festiwalu oraz będzie zapewniona całodobowa opieka medyczna. Na polu namiotowym będą wyznaczone miejsca, w których będzie można podładować telefony.
Na terenie pola namiotowego będą prysznice, umywalki oraz toalety. Będzie także miejsce do naładowania telefonów. Nie będzie dostępu do wody pitnej.
Przewidujemy strefę dla osób z niepełnosprawnościami oraz dla rodzin z dziećmi w punkcie wskazanym na poniższej mapie.
Kamperami wjeżdżacie na pole namiotowe przez parking, od ulicy Okrężnej, w ruchu jednokierunkowym.
Wjazd kamperem na pole namiotowe odbywa się na podstawie okazania dedykowanego tego typu pojazdom biletu wstępu. Liczba osób znajdujących się w pojeździe nie może przekraczać liczby osób wskazanej na bilecie. Po wjeździe na teren pola namiotowego wszystkie osoby wspólnie i niezwłocznie powinny udać się do punktu wymiany biletów na opaski. W przeciwnym wypadku po opuszczeniu pola namiotowego nie będą miały możliwości powrotu na jego teren.
Strefa gastronomiczna funkcjonuje w dniach 19-21 lipca 2024 r. od pierwszego do ostatniego koncertu.
Do Waszej dyspozycji będą foodtrucki oferujące szerokie menu (dania mięsne, wege, ciepłe napoje – kawa, herbata, napoje bezalkoholowe i alkoholowe – piwo oraz wysokoprocentowe) oraz miejsce z ławostołami i parasolami.
Dla mieszkańców pola namiotowego będzie możliwe zakupienie śniadania i kawy od godziny 9:00.
Na terenie wydarzenia (zakup biletów, parking, strefa gastronomiczna) będą możliwe tylko płatności kartą oraz inne metody płatności w technologii zbliżeniowej.
Na mapce zaznaczyliśmy punkt wymiany gotówki na karty przedpłacone, którymi będziecie mogli płacić w strefie gastronomicznej.
Przewidziany przy ul. Maratońskiej w cenie 50 zł, o szczegóły i lokalizację prosimy zapytać obsługę na miejscu.
Ze zgubami i pytaniami o nie, prosimy o zgłaszanie się do punktu obsługi klienta (KONTENER 2).
Jak co roku, na terenie festiwalu będą stoiska z koszulkami festiwalowymi.
Zachęcamy Was gorąco do dbania o czystość na terenie festiwalu i pola namiotowego. W tym roku spotkacie także wolontariuszy Każda Puszka Cenna, którzy będą zbierać od Was puszki – NIE ZGNIATAJCIE ICH! 😊 Zaglądajcie także do ich strefy, gdzie czekają na Was ciekawe atrakcje.
Dbajcie o swoje bezpieczeństwo, ale także komfort innych festiwalowiczów. Stosujcie się do wytycznych obsługi na miejscu i obserwujcie nasze komunikaty.
Na festiwalu mamy pełne zabezpieczenie medyczne i ratunkowe.
Teren jest niezadaszony, więc przygotujcie się na zmienne warunki pogodowe, zarówno na upał (kremy z filtrem, nakrycie głowy), jak i na deszcz (peleryny przeciwdeszczowe, nieprzemakalne obuwie). Nie zabierajcie parasolek z metalowymi zakończeniami.
Po zmroku mogą pojawić się komary, więc weźcie to pod uwagę – możecie wziąć środki na nie w niewielkich opakowaniach.
Na teren festiwalu nie mogą wchodzić zwierzęta, dlatego nie zabierajcie ich ze sobą.
Tak jak w ubiegłym roku, zapewniamy kurtyny wodne oraz darmową wodę pitną na terenie festiwalu! Dlatego zachęcamy do zabierania pustych bidonów (nie mogą być szklane, ani metalowe).
W przypadku upałów, każdy uczestnik będzie mógł wnieść jedną, szczelnie zamkniętą butelkę wody 0,5l w plastikowym opakowaniu.
Do zobaczenia już niebawem!